I've been away too long

Idag skiner solen här i Uddevalla, men någon snö har det inte kommit än. Men det gör inte mig någonting, jag tar saken i egna händer och åker dit det finns snö. Kanske lika bra också att den inte kommit, eftersom att dom här i södra Sverige ännu inte kommit på hur man kör buss och tåg när det är snö.

Nu ska jag ta och packa det sista och resten av dagen ska jag förmodligen bara sitta och vänta på att tiden ska gå. Kommer antagligen inte blogga mer nu förrän i morgon, men mina trognaste läsare är ändå dom jag ska till så det gör nog inte så mycket :)

Ha det bra! :)
111115

Postat av: Emelie

Hoppa resan går bra sötnos!

2011-12-19 @ 13:35:41
Postat av: T H E R É S E

SV: TACK TACK TACK ♥ Träningen redan idag :D

2011-12-20 @ 05:19:39
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: