Jag ska ha en bebis!

Ja, en kaninbebis alltså! Jag har äntligen bestämt mig nu för att köpa en liten kanin utav min arbetskamrat Mikaela! :) Det kommer inte bli förrän efter nyår, eftersom jag ska hem till familjen ♥ Men just nu sitter jag och letar bur och kikar på vad man kan behöva för grejer till en liten kanin.
Jag kommer skriva mer om detta längre fram, men här kommer i alla fall en bild på min lilla bebis :)
111213
Mikaelas bild

Bara för söt va? :) ♥
111115

Postat av: Britt

Söt han är. =) Trodde han skulle vara svart.

2011-12-13 @ 21:14:09
Postat av: Frida

Supersöt! Vad heter han nu igen? Såg de på Mikaelas sida men har glömt, de var ett rätt ovanligt namn :P

2011-12-14 @ 10:55:08
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: