Those words, they never go away

Det blev en lång kväll på Torp igår, jag åkte inte hem förrän vid tio-tiden. Åkte som sagt dit för att titta på Chris Medina, man kan ju inte bara missa en sån spelning. Jag såg inte så mycket men han var jättebra. Hans röst är ju helt fantastisk! Jag har inte lyssnat på några av hans låtar förutom What are words och jag tycker alltid det är lite tråkigt sådär när man inte kan låtarna, men just den låten var lika underbar live! ♥
111207
Bättre än såhär blev tyvärr inte bilderna.
Efteråt var det signering och jag ställde mig i kö men ändrade mig ganska snabbt. Jag orkade inte stå där och trängas i värmen, så jag köpte en försginerad skiva istället :) Det är ju inte så ofta man köper skivor nu förtiden när vi har Spotify och allt men de skivor jag faktiskt köper är för att jag tycker just den artisten är värd att stöttas. Sen så är det ju mycket roligare att köpa en skiva och ha, än att köpa en låt eller ett album på datorn. Sen så fick jag en affisch på köpet också, hehe.

Så istället för att så där och knö med en massa folk gick jag bort till den andra delen av Torp och knödde med folk där istället. Passade på att köpa lite julklappar eftersom alla affärer hade extra kvällsöppet och massa bra erbjudanden klockan 20-22. Köpte även ett par nya vinterskor (riktiga, ordentliga vinterskor och inga värdelösa fake-uggs) till mig själv från Stadium som jag har kollat på ett tag. Nu fick jag 20% rabatt så det var ju jättebra :) Ska fixa en bild på dom också någon dag.

Nu har jag heeelg! Ska bara in och jobba lite extra på lördag kväll, 4 timmar, men annars är jag ledig tre dagar nu. Även att jag glömde bort att jag slutade halv fyra idag och stannade på jobbet ända till fyra ändå! Haha, min enda tidiga dag.. Typiskt!
111115

Postat av: Frida

Låter som att du hade kul och att de var en bra spelning :) Hur ser planschen ut då? ;)



Jag tycker faktiskt bättre om att ha skivor än att lyssna på nätet, de är verkligen något speciellt med att kunna ha skivan i handen. Ju fler skivor jag desto bättre :D

2011-12-08 @ 21:25:23
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: