Won't you hold me like you used to, hold me just one more time

Hejsan! Idag är jag ledig men har varit på jobbet ändå och ätit tårta, haha. Sånt missar man väl inte? Annars hade jag nog stannat inne hela dagen, för nu är det här tråkiga gråa regnvädret tillbaka. :(

Fick en kommentar från Frida som undrade hur affischen jag fick med Chris Medinas album såg ut, så här är en bild på både skivan och affischen.
111209
111209
Jag älskar Chris Medina för att han verkar vara en så härlig människa rakt igenom, hans glädje och utstrålning kommer djupt inifrån och är inte bara något påklistrat. 
Jag sitter och lyssnar igenom skivan nu, måste ju faktiskt göra det nu när jag har köpt den. Och han är bra! Det är bara det att man har hört allt om What are words och Juliana, och det går ju inte bara låta bli att älska den låten och bli berörd när man hör historien bakom. Men nu är han, i alla fall för mig, så förknippad med just det så nu är det nästan så jag förväntar mig att alla hans låtar ska vara lika känslosamma och handla om Juliana. Så är det ju inte, men han är ju en jätteduktig sångare hur som helst och de andra låtarna är nog också bra, när man fått lite tid att lyssna in sig på dom. Han är ju definitivt värd en chans i alla fall :)
111115

Postat av: Britt

Grattis på namnsdagen gumman. Puss o kram mamma

2011-12-09 @ 14:48:34
Postat av: Frida

Tack, skivan såg väldigt trevlig ut i alla fall :) hehe. Ibland behöver vissa låtar få lite tid innan man kan ta dem till sig. Hoppas dock du är nöjd med skivan :) Kram snart syns vi! :D

2011-12-11 @ 11:10:21
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: