You got me smiling all the time

Så härligt att min lediga torsdag äntligen är här! Som jag har längtat! Nu har jag fått sova ut, och förutom att jag fortfarande är förkyld, och att jag vaknade med huvudvärk, och att jag känner mig helt matt i hela kroppen så är allt bra.. Idag ska jag ligga i soffan hela dagen och försöka bli frisk.

Det här vädret gör i alla fall ingenting bättre. Det har varit höst i evigheter nu och jag orkar inte mer! Igår medan jag stod ute en stund, kom det regn, hagel, storm, solsken, lite mer regn, plus en regnbåde inom loppet av fem minuter. Men nej, nu får faktiskt den där förbannade snön komma. I vanliga fall hatar jag snön för att den kommer, nu hatar jag den för att den inte kommer. Det är faktiskt 1 december idag.

10 november 2010


28 november 2010

Så extremt som det var förra året och året innan det behöver det ju inte vara, men det känns lite som att klimatförändringarna står och knackar på dörren när vi kommit ända in i december och snön inte har dykt upp (eller ner, kanske)..
111115


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: