Give me what I want, give me what I need, give me what you've got

Idag hann jag tvätta, gå ut och jogga, duscha och göra frukost, allt detta medan Fadde fortfarande låg och sov. Känner mig riktigt duktig och produktiv, haha! Om en timme ungefär ska jag åka ner till stan och se om jag hittar ett par nya skor innan jag ska till jobbet.
110714
Jag såg att flera stycken hade skrivit på Facebook att om kommit in på utbildningar hit och dit, så jag var ju såklart också tvungen att logga in på studera.nu och kolla vad jag fått för svar. Jag kom in på båda kurserna jag hade sökt! Vilken tur att man har Facebook va? Haha, annars hade jag aldrig tänkt på att kolla. Men nu vet jag bara inte vilken av dom jag ska välja; Färglära eller Digital färglära. Eller om jag kanske rent av väljer att läsa båda två? Det är liksom lite av varje som jag känner att jag vill ha, men jag har ju i alla fall till 1 augusti på mig att fundera..
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: