I'm goind blind, I know she's messing with my mind

Hej! Ännu en helg har passerat ganska obemärkt och det har till och med hunnit bli juli! Jag har jobbat idag också, och jag förstår inte varför jag blir så himla trött! På bussen hem hann jag somna några mikrosekunder mellan min hållplats, och den innan.. Haha, hade ju varit kul att somna på bussen och åkt med ut till Torp!

Konstigt väder är det också, väldigt varmt och kvalmigt i luften och skiftar mellan sol och regn.. Haha men dom där vädergudarna måste ha lite att göra! Igår såg det riktigt grått ut ute, så jag tog paraply och gummistövlar. Jag trodde mina fötter skulle ruttna och ramla av så varmt det blev! Och dessutom regnade det inte på hela dagen. Idag däremot såg det mycket klarare ut, och man lär ju av sina misstag så jag tog på mig sandaler. Tror ni inte det börjar regna när jag väntar på bussen? Jo, självklart.

När jag kom hem la jag mig i soffan och sov (idag också) sen blev det en hemmagjord "Subway" till middag. Nu ska jag nog lägga mig i soffan igen och kolla på Sex and the city!
Hoppas ni har haft en härlig helg!
110702
Förresten, Marabou Sensation Strawberry & Cheescake var god!
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: