Sweet is the smile that paints your lips

Hello! Dagen började med, hör och häpna, en joggingtur! Det har faktiskt blivit en hel del sånt de senaste två (?) veckorna. Har bestämt mig för att jag inte bara kan sitta på rumpan och tänka attt jag vill gå ner några kilon, komma i lite bättre form och få bättre kondition, det funkar ju liksom inte. Så nu försöker jag att börja varje dag, då jag inte jobbar tidigt såklart, med en joggingtur. De första dagarna gick det väldigt bra, men sen hade jag sån träningsvärk att jag knappt kunde gå, så jag ville vila en dag, men det blev några dagar för mycket. Men jag ska! Jag ska!

Nu ska jag ta och göra något vettigt innan det är dags att åka till jobbet. Men idag var jag faktiskt så ambitiös att jag gick ut och fotade mitt i bloggandet bara för att ha en bild att lägga in. Det börjar växa ganska bra här utanför nu, det vi planterade i maj, men än så länge är det bara grönt så det är inte mycket att se. Däremot hittade jag några pyttesmå blåa blommor i rabatten (gud vet vad det är som växer där, vi planterade två saker och det finns minst fem olika grejer nu). Blev hur som helst väldigt nöjd med bilden, ser ganska häftigt ut när allt runt omkring själva blomman är suddigt :)
110706
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! :)
110418

Postat av: ♫♪ Sandra T

fin bild :)

2011-07-06 @ 17:52:38
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Mycket söt blomma! :)



SV: Härligt, med mej är det bara fint! :)

2011-07-06 @ 21:05:39
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: