You're only wasting time

Idag har jag jobbat lite extra. Återigen säger jag samma sak, att jag egentligen inte tänkt ta på mig något extrajobb i sommar, men så länge det inte känns som för mycket så är det ju faktiskt bara bra. Dessutom så jobbade jag bara 12-16 och det var väldigt lugnt. Och sen så jobbar jag bara i morgon innan jag blir långledig! Hela fyra dagar faktiskt, lördag-tisdag. Ska bli riktigt skönt! Det är det längsta jag är ledig under hela sommaren så jag ska passa på att njuta ordentligt! Vi ska hitta på en massa roliga grejer dom dagarna, men vad tänker jag dock inte avslöja förrän i efterhand. ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och koppla av lite innan jag ska sova, i morgon blir det upp tidigt! God natt! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: