I need you to know, I'll never let go

Förut blev det som sagt en liten tur till stan. Fadde fick välja mellan fika och glass, och det blev glass! Så vi gick till Kungstorget, köpte det vi skulle och satt där och myste i det tyvärr inte så varma vädret. I några minuter här runt 12-13 var det 27 grader varmt, men det gick över snabbt! Hur som helst, jag tog en kulglass med smakerna Mintchoklad, Dumle & Lion (chokladen Lion alltså). Muuums! Fick tyvärr ingen bild, som vanligt..

Nu har vi precis ätit och jag har stått och skrubbat en pajform i varenda "kurva". Jag tillagade nämligen hasselbackspotatis i pajformen, men färgen på formen blev inte så vacker efteråt och väntar man så är det ju omöjligt att få bort sedan så jag fick skrubba! Man kanske skulle köpa svarta/mörka ugnsfasta formar som inte blir missfärgade? Jag kan ju bara tänka mig hur bakplåtarna skulle se ut om dom var vita!

Fadde har stuckit iväg på träning nu så jag är ensam hemma. Jag har träffat så mycket folk de senaste dagarna så nu blir jag helt rastlös när jag är ensam! Men men, det står mellan att åka till Skogslyckan för att hämta ut ett paket (I'll tell you more about that later) eller plocka upp och ställa in mina grejer som mamma & pappa hade med sig ner nu när dom var här.. Jag hinner förmodligen både och innan Fadde kommer hem igen!

Vad har ni gjort idag? :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: