Sommar!

110629
Hej! Idag har vi haft ännu en supervarm dag men jag har inte fått njuta utav det fullt ut, förutom frukost på uteplatsen och en glass vid hamnen. Vi hade personalmöte på jobbet, och efter det gick jag runt på stan ett tag i väntan på bussen. Skulle nämligen åka ut till Undavallen och kolla när Fadde spelade match, dom vann med 1-0 men det var sjukt tråkigt för Fadde var bara med de första 20-25 minuterna sen satt han på bänken resten av tiden. Jag gillar bara att kolla på fotboll när Fadde spelar, och när det blir mål men det blev det ju inte heller så mycket av. Sen så fick vi med oss två småbröder hem efter matchen också, haha.

Jag har faktiskt shoppat lite idag också, gjorde ett riktigt bra fynd på Vero Moda som jag kanske visar upp i morgon! :) 

Nu ska jag kolla på Poseidon med dom andra!
110418

Postat av: Suneeta & Chanel

Fin bild :D

2011-06-30 @ 11:49:57
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: