With every step we take it just get better

Jag hade egentligen inte tänkt att ta några extradagar i sommar, för jag tycker att jag jobbar ganska mycket ändå, men så fick jag förfrågan om att jobba idag så sa jag ja ändå. Annars hade jag bara två dagar den här veckan, och det var bara en halvdag idag. Hade det varit ända till halv fyra hade jag nog sagt nej, men jag slutade halv tolv och ni anar inte hur skönt det kändes! Det var nog ta mig sjutton värt att gå upp klockan 5 i morse bara för att få sluta vid lunch en dag!

Dessutom kom jag hem till ett strålande väder alldeles lagom för att sitta ute och njuta under de bästa timmarna vi har på den här sidan av huset. Och jag kan säga det, att jag njöt verkligen av att bara sitta där i värmen och slappna av och bara höra fågelkvitter och ljudet från vattnet som forsar förbi där nere.
110620
Nu har vi varit och handlat lite och fyllt på kylskåpet. Det blev en promenad till stan för bussen kom inte. Men det gjorde faktiskt ingenting! Sen fick jag plötsligt en bil och körde hem själv :P Hehe, nej men Faddes föräldrar kom till stan och ville att Fadde skulle följa med någonstans. Han är den i sin familj som är bäst på svenska, så han får alltid vara tolk. Därför fick jag låna deras bil och köra hem :)
Men det skulle vara så skönt att ha en egen bil! I want it noooow!
110418

Postat av: Therése

SV: Ja precis, tänkte att det kunde vara kul med något annorlunda :)



Näää, som tur var kom jag undan operation, hade inte varit så kul med tanke på dansen och så. Tror det var ca 2 grader för lite för operation, vilket dock är rätt mycket ändå :/



Härligt att det är fint väder hos dig! Här har det regnat för fullt, och så är det kallt också :P

2011-06-20 @ 16:28:26
URL: http://theresehyden.com
Postat av: EMMAS

skönt att sola :D

2011-06-20 @ 18:42:23
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: