A sign from above

Titta vad jag hittade!

Inte trodde jag att jag skulle hitta vårtecken alldeles utanför mitt eget fönster. Våran rabatt är långt ifrån fin och välskött, så jag trodde inte att något skulle växa där. Utöver den här (har ingen aning om vad det är, men någon annan kanske vet?) växer det också reklamtidningar, som ni ser, disksvampar, plastkrukor och cigarettfimpar (det sistnämnda finns det väldigt gott om). Cigarettfimparna har nog dom som bodde här innan odlat, men de andra grejerna.. Ja, ska man gissa att dom kommer uppifrån? Grannarna verkar tro att dom har en soptipp under sig..

Men jag ska ta och rensa där någon dag faktiskt, kasta bort allt skit och göra det lite fint! :D

Postat av: Sanna

Sv: ja det var lite läskigt :o men endå väldigt häftigt! :D

2011-03-24 @ 19:53:23
URL: http://sanna123.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: