From the mountains to the seas, across the miles of memories

Hej hej! Fadde sprang nyss iväg för fotbollsträning så jag blir ensam ett par timmar nu. Tråk!
Jag var som sagt på arbetsförmedlingen i morse, tänkte väl att jag skulle vara smart och vara där först, en halvtimme innan, och visst var jag först men det var inte ens öppet så jag fick stå en halvtimme med min trötta kropp och vänta. Fick iaf komma in först, kände mig lite stressad eftersom jag hade ett tåg att passa men när jag var klar var det en hel timme tills tåget gick.. Om man får säga så så tycker jag att arbetsförmedlingen är rätt värdelös, men vi får väl se om dom kan hjälpa mig med något.

När jag var klar där åkte jag till Göteborg för att sälja Texts & Events boken till en studerande man, så jag fick iaf tillbaka 150 kr för den boken. Hoppas på att få sålt resten av böckerna också, om inte nu så får jag gå dit och sätta upp lappar efter sommaren när höstterminen börjar.

Sen blev jag kvar i Göteborg lite längre än planerat, fick ett sms från min fina vän Linda som ville träffas, och det säger jag ju inte nej till! Vi båda var lite sega och trötta pga. inkommande och utgående sjukdom, men vi hade det trevligt som vanligt och fikade på vårat favoritcafé - Café Festival.

Så här nyttig var jag! Värt att nämna också att jag lyckades äta hela, med vaniljkräm och allt, utan att kladda! Haha!

Och Linda lärde mig hur man laddar ner spel till mobilen, jag är så trög som inte fattat det själv! Haha, har velat ha spel sen jag fick mobilen för ungefär ett halvår sedan. Men tack för hjälpen! ;)

Postat av: Frida

Tycker också dem är värdelösa på arbetsförmedlingen, antar att jag måste besöka dem nu när jag kommer hem men jag har ingen lust min handledare är värdelös och på henne låter de som att de bara är att söka ett jobb så får man de :P

2011-03-02 @ 10:09:15
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: