Grattis Edwin!

För 8 år sedan blev jag en stolt faster till lilla Edwin (som inte är så liten längre). Jag minns det som igår när Edwins mormor ringde, det var jag som svarade och hon berättade att min bror och hans Sofia fått en liten son! Och idag blir han alltså hela 8 år och jag vill bara passa på att sända ett stort GRATTIS och massor med pussar och kramar till honom! (Även om han tycker pussar är "blääigt", hehe)

På bilden: Jag, Nicklas, Fia, Frida
Hugo, Edwin & Klara

Köpte ett kort och skickade från mig och Fadde. Hade så himla svårt att välja, jag är inte så bra på vad små pojkar gillar eftersom jag bara har varit liten med en syster och haft en liten syster. Var lite tveksam med tanke på den lila/rosa moppen (den såg mer rosa ut på riktigt) men fotbollarna fick avgöra saken, eftersom Edwin är en fotbollstokig liten kille!

Postat av: Frida

Hahaha jag minns dopet :P



Vi skickade ett kort från hela familjen, men ju fler desto bättre :D haha

2011-03-31 @ 13:49:00
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Fia

Edwin tackar! Jag har inte visat honom grattiskortet, det får bli en överraskning imorgon när han kommit hem. Men det var ett klockrent kort! Det passar bra på Edwin även om det var en rosa moppe :D

kram!!

2011-03-31 @ 20:06:46
URL: http://edwugo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: