Don't hide yourself in regret

Hej! Idag har jag jobbat, jag tycker det gick bra, men tydligen har jag inte "tillräckligt med erfarenhet" för att få vara sommarvikarie. Bullshit! Okej, jag är inte erfaren, men det ligger lite andra saker bakom också som jag inte vill skriva här. Men vad ska jag göra? Nu kan jag iaf spara ut mina naglar och måla dom igen! ;)



MUSIKTIPS!
Istället för att skriva massa tråkigheter tänker jag tipsa om en liten stjärna som många av er säkert redan har sett, men hon är värd att nämnas! Såg henne först i Therése's blogg och har kikat runt lite på YouTube och sett fler klipp med henne, hon har lite att jobba på men hon kommer att bli grym! Än så länge är hon superduktig, jättesöt och jag älskar hennes attityd!
Maria Lourdes Aragon



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: