Too cold for you to keep her, too hot for you to leave her

Hej! God morgon, eller vad som nu passar! Jag vet inte om dom där Nezestrips var nåt sorts mirakelplåster eller om jag plötsligt blev bättre, jag sov iaf som en prinsessa! Haha, nej inte riktigt men märkte inte av förkylningen överhuvudtaget i natt - ingen täppt näsa, inget snorande och inget snytande, skönt!

I morse var jag på arbetsintervju för timvikarie på hemtjänsten, och jag börjar med introduktion på måndag! Helt awesome! Är sjukt glad nu, känner mig så himla lättad och hoppas med hela mitt hjärta att jag klarar av jobbet!

I morgon kommer min storasyster Frida och hälsar på oss här i Uddevalla! Ska bli roligt! Funderar på att städa så det är rent och fint när hon kommer, men vet inte om jag orkar, haha! Ska nog lägga energin på att ta hand om mig själv istället så jag blir frisk. Frida får stå ut med lite damm! ;) Har iaf diskat rent berget av disk och städat lite i kylskåpet, något luktade inte som det skulle! Hittade en skvätt sur grädde, en halv gammal morot och längst in i kylskåpet bakom "grönsaks-boxen", hittade jag den här charmiga vitlöken:

Kan jag plantera den tro, och få ett vitlöksträd?

Älskar låten!
Who's that chick - David Guetta feat. Rihanna

Hoppas ni får en underbar lill-lördag!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: