It's your chance, take my hand

Jag är galet uttråkad! Vad ska man hitta på? Fadde har stuckit iväg på fotbollsträning (bara jag som tycker att han spelar fotboll hela tiden?) Det gråa, trista, regninga vädret bara suger energin ur mig, jag vill ha sommar och sol! (Och vi har kort, tajt kjol och vi vill ha dig, Markoolio.. Haha, har alltid trott att dom sjunger "korta kjol" men där ser man att så var det inte!)

Igår köpte jag nya bordstabletter (som det så fult kallas). Det var rea på Åhléns så det blev 10 kr/st istället för 20 kr.

Fint med lite färg! :)

När jag kom hem såg jag också till min stora glädje att dom matchade jättesnyggt till mattan i köket också! Helt oplanerat men väldigt bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: