Music is all I need

God morgon! Uppe tidigt idag, jag kunde inte somna om när Fadde gick upp för att gå till skolan, och sen var Frida vaken också.

Igår åkte jag ju som sagt till Göteborg för att möta upp Frida och mormor. Vi fikade/lunchade på Le Croissant på centralstationen. Jag åt en supergod grillad baguette med kyckling, mango, och sedan när vi hade suttit där i mer än en timme så köpte jag en fransk chokladbulle. Fast jag glömde såklart att ta kort på det!

Tog dock kort på min fina Silvia kaka som vi fikade när vi hade kommit hem.

Visst blir ni lite sugna? ;)

Nu har jag satt upp lite insektsdödare, eller silverfisk-gift som jag kallar det, som jag fick hem från Anticimex igår. Det ska förhoppningsvis hjälpa mig att bli av med de äckliga små silverfiskarna som springer runt här lite då och då.

Jag och Frida ska nog äta frukost strax sen ska vi dra ner till stan för att hälsa på våran morfar. Har inte träffat han på länge trots att vi bor i samma stad, så det ska bli kul!

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi :)

2011-03-04 @ 19:58:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Aww tack så mycket! :D

Du får använda brun utan sol, haha. Ja det tycker jag verkligen! Kalifornien... drömmer... :)

2011-03-04 @ 21:53:23
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: