Every moment gone you know I miss you

Som ni nog vet vid det här laget så är jag tokig i choklad och då kanske ni kan förstå att jag blev jätteglad när jag blev utvald som testpilot för Karl Fazer Mjölkchoklad (via Smartson). När jag var och handlade idag så passade jag på att hämta ut mina två stycken, helt gratis 200 g chokladkakor! Det fanns Mjölkchoklad, Cashewnötter, Hasselnötter och Marianne Crisp att välja på, jag valde dessa:
110506
Vilken tur att det är min "choklad-lördag" i morgon! :D

Fick lite extra rabatt där också, för dom drog av 50 kr fastän chokladen bara kostade 37 kr sammanlagt, men jag klagar inte! Jag tror att dom kommer vara supergoda, men sen så är jag ju också, precis som dom sökte, en riktig chokladälskare! Jag kommer iaf skriva mer och recensera när jag har provat dom!
110418

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh lyllo dig!! :))



svar: Jo man kan ju bli av med fobin.. men det skulle kräva att man övervinner sin rädsla och whatever och det vill jag inte utsätta mig för. Då håller jag mig istället ifrån ställen där jag kan tänkas stöta på ormar och få stå ut med äckliga drömmar hehehe. :P

2011-05-06 @ 15:41:19
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: LärMigTeckna

Vinnarna av porträtt tävlingen är nu utlottade :) Kanske blev det du!

2011-05-06 @ 15:50:50
URL: http://larmigteckna.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Precis - men sånt får man ju ta när man sitter och kollar på tv och det helt plötsligt dyker upp en spindel/orm. Men det enda sättet för en att verkligen kunna övervinna sina fobier är ju att hålla i dom äckliga djuren och som du skrev så är det ju inte lockande för 5 öre. Jag får ju panik av att titta på dom på tv och jag tror att jag skulle svimma om jag var tvungen att hålla i en.

2011-05-06 @ 18:12:42
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: