I can say I've never bought you flowers, I can't work out what they mean

Vi slog personligt rekord idag i att sova länge, vi vaknade vid halv tolv! Det är väl nästan normalt för ungdomar men vi är inte normala, vi sover aldrig så länge annars. Men vi kom hem ganska sent igår och fastnade framför en film. Idag fick vi sällskap till våran sena frukost av B&S (som är Faddes farbror och hans flickvän, orkar inte skriva det hela tiden men vet inte om dom vill ha sina namn här, så B&S får det vara). 
Efter vi hade ätit frukost åkte vi med dom till ÖoB och Torp. Jag har länge velat åka till ÖoB men har inte orkat ta bussen dit, men så idag passade jag på att fynda lite grejer, bl.a. en fotoram, ansiktsmasker och ett skrivblock som jag ska ha och skriva alla mina recept i!
Sen åkte vi till familjens trädgård och vad där och grillade och bara njöt av solen och den härliga värmen som äntligen har kommit tillbaka!
110507110507
Fadde klädde ut mig lite och alla tyckte det var jättekul, hehe! Vill bara påpeka också att Fadde och hans familj inte är muslimer, så det är inget sånt så att ni vet!

Nu blir det antagligen soffan och någon film, och äta choklad för idag är det min chokladdag! :D I morgon ska jag och Fadde ut och åka lite tåg och ha det roligt! Men det berättar jag mer om i morgon när vi kommer hem! :)
110418

Postat av: Frida

Söt du blev skitunge ;)

2011-05-07 @ 22:01:31
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Anna - 15 år och ledare för integrationsprojekt

Haha jag kan heller aldrig sova länge, mitt rekord är väl till halv elva :P

2011-05-08 @ 14:11:17
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: