I've been crushed, beaten down, and I'm frozen to the ground


LÅT!
My heart is refusing me - Loreen

Jag har börjat gilla den här låten. Det tog lite tid, men så länge man slipper se hennes konstiga rörelser och hur hon föstört sitt söta yttre är den faktiskt helt okej, tycker jag!

Just nu sitter jag bara och väntar på att solen ska komma i rätt läge för att jag ska kunna sitta ute och njuta av den, just nu är det skugga här utanför. Jag har smörjt in mig med solkräm och är redo, haha! Men jag vet inte om jag hinner, för klockan tolv idag ska jag infinna mig på sjukhuset för mitt första besök som blodgivare! Jag hoppas det går bra och att dom inte hittar något fel på mig ;)
110510
Och bara en sak till, jag gillar inte alls den här nya begränsningen som Spotify har hittat på nu. Jag är nästan besatt av Pink's F**kin' Perfect, och nu är den förbrukad för den här månaden! Hey YouTube!
110418

Postat av: Frida

Gillar inte heller de, av dem saker jag är besatt av så är en av dem just spotify! Så nu får jag istället lyssna på tuben och mina skivor, it sucks!!

2011-05-10 @ 11:22:11
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: