Talking 'bout how I'll never ever find a man like you

110504
110504
Jag vill ha sommarvärmen tillbaka!

I morse när jag vaknade sken solen, men nu ser det mörkt ut på himlen igen. Men så länge det inte snöar tänker jag iaf inte klaga.
Djuren har varit galna här utanför idag, först såg jag en katt som låg och spanade på en duva (det är två duvor som verkar ha flyttat hit, dom sitter här varje dag). Jag försökte skrämma bort katten men då började den springa efter duvan som flög för livet. Någon timme senare kommer det en liten bambi springandes i panik här utanför och samma katt kommer springandes efter. Den verkar vara hungrig den där katten..

Idag har jag varit duktig och städat. Eller, duktig och städat? Vi kom hem för en vecka sedan och jag packade upp idag, så så jätteduktig kanske jag inte varit, men jag har plockat bort alla smågrejer som bara ligger och skräpar överallt så nu ser det jättefint ut här :)

Nu ska jag strax sticka iväg till jobbet, och ni får ha en fortsatt bra dag!
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: