Shame on you baby, forever yours

God morgon! Matchen igår gick inte bra. För det första kom jag dit en timme sent, för det började klockan två och inte tre som Fadde trodde. Men jag missade tydligen inte så mycket, förutom en väldans massa mål för motståndarlaget, Haif förlorade STORT. Dessutom var det kallt, blåsigt och regnigt, så det var ganska skönt ändå att inte behöva stå där i två timmar.
110516
Igår kväll kollade jag i min kalender och såg att det var tomt hela veckan, ingenting alls att göra! Men i morse ringde någon och väckte mig och frågade om jag kunde jobba idag mellan 12-16, så lite nytta får jag göra idag också. Det blir alltså första gången jag jobbar ensam och på riktigt, och nu har jag ju fått min läkemedelsdelegation också och har därför lite större ansvar, så jag hoppas att det går bra men det tror jag :)

Hoppas ni får en bra dag!
110418

Postat av: Fia

Trist med kyla och blåst när man ska vara ute.. Men snart får vi värmen igen (hoppas jag, haha).



Ja, det var ett enkelt rätt, man skulle kunna ta annan smak på röran om man vill ;) Kram

2011-05-16 @ 11:53:11
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Ja verkligen! Det undrar jag med, vill knappt veta. Tycker så himla synd om barnet, jag undrar vad hon kommer säga i framtiden... om sin mamma och allt :O



Aaww tack, vad gullig du är :) Ska bara säga att dina kommentarer betyder dunder mycket för mig, det är verkligen läsarna som gör att jag vill fortsätta blogga :) Kram!

2011-05-16 @ 22:20:44
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: