He's the greatest love I've ever had

I lördags på ESC nämnde dom något om att Danmark vann Eurovision år 2000 med Olsen Brothers - Fly on the wings of love. Jag har med den i min "The 90's" playlist på Spotify, för jag trodde den var från 90-talet. Jag minns att jag älskade den låten, men jag visste faktiskt inte/hade glömt att den varit med i, och till och med vunnit, ESC. Hur som helst så har den åter fått mitt hjärta att slå lite extra. Jag älskar musiken, introt, hans röst, glädjen, texten.. Allt!

Fly on the wings of love - Olsen Brothers 
(Lägg märke till skrattet strax efter 1 minut in i låten, haha.
Undrar om detta är efter dom har vunnit?)

In the summer nights
When the moon shines bright
Feeling love forever
And the heat is on
When the daylight's gone
Still happy together

There's just one more thing I'd like to add
She's the greatest love I've ever had

Fly on the wings of love
Fly baby, fly
Reaching the stars above
Touching the sky

And as time goes by
There's a lot to try
And I'm feeling lucky
In the softest sand
Smiling hand in hand
Love is all around me

There's just one more thing I'd like to add
She's the greatest love I've ever had

Fly on the wings of love
Fly baby, fly
Reaching the stars above
Touching the sky

Är det någon mer än jag som minns denna låten med kärlek? :)
110418

Postat av: Lina

Ja den där låten minns jag, trots att det var förfärligt länge sen. Kommer ihåg två små killar som gjorde den på Småstjärnorna och det var så himla sött ;)

2011-05-17 @ 18:49:09
URL: http://inteidag.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Nope! Du är inte ensam om det hahah :D <3



Svar: Jo det förstås. Men som sagt - det är ju lite skumt så, hur dom utalar vissa ställen. Men är man van så är det ju klart att det inte är konstigt :))



Jo - det är så (tar den korta historien) att jag har väldigt mycket press på mig nu. Jag måste hitta ett riktigt heltidsjobb eller snabbt hitta en riktig utbildning som jag kan hoppa på. Det är nämligen så att Ricky vill börja plugga och han har skickat in ansökan redan och kommer antagligen att komma in på den skolan.

2011-05-17 @ 22:12:40
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Tack så mycket! Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, känner mig bara töntig som fortsätter skriva tack hela tiden, för vill verkligen att du ska förstå hur mycket jag uppskattar varenda liten kommentar :) Kram och tack igen <3

2011-05-18 @ 05:56:23
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Therése

SV: Knaaas tror jag svarade på din kommentar två gånger :P Men då vet du i alla fall hur glad jag blir, hihi :) Kramis!

2011-05-18 @ 06:11:08
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Therése

SV: Haha eller jag vet inte, du har kommenterat så mycket :D Vilket givetvis gör mig jätte glad ;)

2011-05-18 @ 06:12:59
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: