I know I'm playing with fire but I don't know why

Hej! Idag har jag jobbat, och det gick jättebra. Fick jobba med väldigt trevliga människor, vilket kändes skönt. Jag uppskattar när man kan säga direkt till mig vad man tycker. I det här fallet fick jag bara höra bra saker, men istället för att man ska få ett samtal från chefen om att man gjort eller inte gjort något som inte varit till belåtenhet. Men det känns iaf jättebra!

Sen har jag som jag skrev igår varit hos Faddes farmor och farfar och välkomnat en till tjej till "familjen". Hon verkade jättesnäll och trevlig, och hon var så söt.. När hon hade hälsat på mig utbrast hon till Fadde "Vad söt hon är!" (på persiska då..) och sen sa hon till mig på engleska att jag har så fina ögon! Hehe, nämen hon verkar jättegullig :)

Jag avbröt kvällen ganska tidigt och åkte hem, höll på att somna i soffan av kanske förtsåeliga skäl eftersom jag gick upp 5 i morse, jag ska upp samma tid i morgon också så jag ska bara kolla färdigt på Total Blackout och sedan ska jag gå och lägga mig!
110502
Fina blommor som jag hittade i stan i lördags!

Förresten så var det några dumma jävlar som tänt eld på ett hus i stan tidigt igår morse, vi åkte förbi där idag och det finns ingenting mer än grunden kvar. Vem gör så? Och dessutom alldeles bredvid polishuset, som sagt, dumma jävlar! Står mycket om det i Bohusläningen.

Nu ska jag sova, god natt! :)
110418

Postat av: Therése

SV: Aaawww vad snäll du är! Tack så mycket :) ♥ ♥

2011-05-03 @ 21:28:11
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: