Baby we were killing 'em, they couldn't handle the millionth degree

Hejsan! Jag lever! Är hemma hos familjen nu och har väl inte så väldans mycket att skriva om. Det som snurrar i mitt huvud är Rihanna.. Besviken.. Rihanna.. Besviken.. Igår kväll gick dom ut med att det inte blir någon ersättningskonsert heller. Det är ju inte säkert att jag hade kunnat gå ändå, men det fanns ju i alla fall hopp. Nu blir det ingen LOUD tour alls för mig, och låtarna från Loud-albumet som ÄR SÅ BRA! Det var ju liksom världens bästa födelsedagspresent och nu är den borta.. Kan säga utan att behöva fundera så mycket att detta nog var den största besvikelsen mina 20 år har bjudit på. Det går liksom inte beskriva.

Men nya albumet Talk that talk släpps nu i slutet av denna månaden (förresten så är jag inte förvånad för 5 öre att kvinnan blir utbränd, hon släpper ju nya, asgrymma låtar på löpande band så hon kan ju inte få mycket vila), så det kanske blir en ny turné nästa år? Får hoppas :)
111105
Källa

Annars så har vi inte gjort så mycket, jag och Klara spelade The Sims igår kväll och hade myskväll och tittade på The break-up, och så fyllde min älskade mamma år igår ♥ Hon var dock inte hemma på hela dagen så vi ska fira henne idag. Och så spelar vi såklart Wii. Dom har skaffat ett nytt dansspel till Wii, haha. Det roliga var att jag förlorade hela tiden (inte så konstigt eftersom Frida och Klara har tränat innan) men så kom låten Funky town, där det var en grön ailien som dansade, såg jättelöjligt ut men då vann jag och slog rekord! Haha, min dansstil tydligen..
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: