Love and life I will divide

Ikväll bär det av tillbaka till Uddevalla. Jag har haft en bra semester (förutom nivetvad..), men det är ju alltid roligt att få träffa familj och vänner ♥
Så nu (om ca. 3 timmar) kommer jag alltså sitta på ett tåg i sisådär 13-14 timmar, känns inte speciellt lockande faktiskt.

Jag tänkte i alla fall slänga upp den tredje och sista av mina "Obsessions" just nu.
Rihanna feat. Calvin Harris - We found love

Videon är lite "too much" för min smak, men det är ju Rihanna.. Hon kan ju inte gärna vara "too little".. ;)
Posted by Anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: hahahha xD Ja det är ju tur att inte jag bor i Arizona. Vet inte om jag skulle palla att ta farväl att åsnan i badkaret som bor i källaren här. (Han måste bo där. Vi har ju inget badkar)

2011-11-14 @ 17:21:37
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: