Mobilhaveri

Nu är läget så roligt att min mobil har fått fnatt och vägrar fungera. Med jämna mellanrum kommer det upp en ruta där det står Ledsen! Processen blablabla.. har avbrutits oväntat. Försök igen. Och så måste jag trycka Tvinga stängning. Där emellan, när rutan inte finns där, har jag ingen mottagning. När rutan kommer, kommer också mottagningen men det går inte göra något (förutom att trycka Tvinga stängning).

Försöker jag öppna meddelanden, kommer det en likadan ruta, fast att Programmet Meddelanden har avbrutits.. Tvinga stängning och jag kommer tillbaka till starten. Försöker jag göra något annat, vad som helst, händer samma sak. Jag kan med andra ord inte göra någonting. Inte ens återställa mobilen, för jag kommer inte in där heller.

Har försökt att uppdatera mobilen, men det funkade inte heller. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till mer än att kasta mobilen åt helvete och köpa en ny.
Så nu vet ni, det går inte att nå mig på mobilen.
111120
Den är ju i alla fall fin..

Update: Nu funkar den igen! :D
111115

Postat av: Britt

Du kanske måste lämna in den för att se vad det är för fel.

2011-11-20 @ 19:06:00
Postat av: Frida

Du kanske har laddat ner för mycket saker till den, men visst är den köpt på onoff va?



Då har du inte sett mitt sms jag skicka igår då kanske, har i alla fall satt över pengar till dig. Tack :)

2011-11-20 @ 21:07:22
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: