Spotify vs. YouTube

Idag är en sån där dag som jag inte tror jag hade orkat mig igenom utan musik ♥ Det har bara varit alldeles för mycket av allting idag, också. T.ex. för mycket regn, för mycket blåst, för mycket nästäppa.. Resten kan jag ju inte berätta för er. Men thankgodinheaven för Spotify ♥ Igår hade jag äntligen sparat ihop tillräckligt med pengar på mitt "Consumer-panel-konto" för att kunna använda lite av det till att köpa Spotify Premium. Det är världsbäst! Så nu har jag kunnat lyssna på Talk that talk heeela dagen, när jag inte jobbat då.
110510
En sak som jag tycker är asbra med Spotify om man jämför med YouTube, (förutom att Spotify i största allmänhet är så mycket bättre på alla sätt, kvaliten på musiken är bara en grej) är att på Spotify censurerar dom inte! Visst är det väl kanske onödigt att hålla på att svära när man sjunger, men Rihanna gör det ändå ganska mycket. Och även om det är onödigt, så är det sjukt irriterande när det blir ett tomt hål mitt i en mening. Så vill man ju inte ha det.
T.ex. Why did I pull the trigger, pull the trigger, pull the trigger, boom! And and a ... end a ... life so soon?
Eller And you say things like you don't give a ...
Blir inte alls bra alltså.

Egentligen hade jag inte ens tänkt sätta på datorn idag, men så kom jag på att det är ju det där testet i Digital färglära.. Lika bra att få det gjort! Just wish me luck..
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: