You said what?

111123
Källa

Jag läste reccensionen av Rihannas nya album Talk that talk i Metro idag. Den recensenten verkade inte speciellt imponerad, haha. Det stod bland annat att hela albumet handlar om sex; hur hon vill ha sex, hur ofta hon vill ha sex och att hon vill ha sex. Och det går ju inte förneka att det är mycket sånt i Rihannas låtar, men jag vill faktiskt påpeka att det finns minst lika många låtar, och till och med fler tror jag, på skivan som handlar om kärlek. T.ex. så är väl Talk that talk, Cockiness (Love it), Birthday cake och Watch n' learn ganska.. snuskiga, så att säga. Men We found love, Where have you been, We all want love, Drunk on love och Farewell däremot handlar om kärlek. Man väljer att se det man vill se.

Hur som helst så älskar jag Rihannas låtar, even the dirty ones.. Det går inte att förklara varför, it's just something between the music and my heart ♥
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: