I'm indestructable

Ännu en dag med strålande solsken och jag är ledig :) När solen hamnar i rätt läge ska jag gå ut och gräva upp de där pelargonerna, som jag har fått order från pappa att jag ska ta in innan frosten kommer. Det ska tydligen bli nollgradigt i morgon, enligt yr.no.
Jag har placerat ut några av krukorna jag köpte på Second hand på fönsterbrädan i sovalkoven, men kom på att det kanske var en dum idé.. Tänk om jag får med mig massa insekter in (läs spindlar)! Då är det nog det sista stället jag vill ha dom på..

Jag sitter i skrivandets stund och avnjuter en god frukost, så jag tänkte passa på att visa vad min LCHF-frukost består av.
111013
Ca. 2 msk créme fraiche + filmjölk med hemmagjord "kanelmüsli", några småtomater, ett kokt ägg och en kopp te (med hermesetas istället för socker).
111013
Recept på hemmagjord kanelmüsli finns här.
Jag använde hasselnötter, mandel, paranötter, pumpafrön och solrosfrön.
Jättegott och mättande! :)
Posted by Anna


Postat av: snigelpickan

Det såg riktigt gott ut ! Kanelmusli, muumssss!!

2011-10-13 @ 14:33:16
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Britt

Det lät som en god frukost.

2011-10-13 @ 18:06:41
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: