Mr. Cold is here

God morgon! God, men kall..
111014
Igår kväll visade termometern på årets första minusgrader (som jag sett i alla fall) och ännu kallare var det i morse. Och ni ser ju att vi inte har det speciellt varmt inne heller, och då står ändå alla element på högsta värme! Jag har legat med täcket i soffan och haft det mysigt framför tv:n nu på morgonen :)

By the way så har jag plöjt igenom alla 6 säsonger av Sex and the City nu! Har bara filmerna kvar att se sen vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Jag är ju helt beroende!
Tips på andra bra serier? :)
Posted by Anna

Postat av: Frida

OTH kanske eller gossip girl?

2011-10-16 @ 20:01:59
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: