Feels so good being bad

Jobba jobba jobba. Och ikväll började det skymma redan vid halv fem. Jag kanske har missuppfattat det hela men jag trodde att meningen var att det ska bli ljusare om kvällarna? Eller är det ljusa morgnar som "folk" vill ha? Ja ja, jag säger det varje gång det ändras från sommartid till vintertid och vice versa; jag tycker det är så onödigt. Varför hålla på att mixtra med tiden och lägga till en timme här och ta bort en timme där? Låt det vara som det är så slipper vi bli snurriga i huvudet för att dagen blir helt konstig.
111030
Tur att någon har koll!

Förresten så hoppas jag att alla som var och festade i lägenheten vägg i vägg med mig igår kväll/natt mår riktigt dåligt idag. Jag höll på att bli tokig igår när dom satte igång och sjöng DJ Ötzis låt Hey Baby (I wanna know if you'll be my girl)... Den låten innehåller väl inte så mycket mer text än just titeln, så efter typ tionde gången höll jag på att bli galen.
Jag hade ställt om klockan redan igår kväll, men egentligen (eftersom det är 3.00 det sker) så var klockan halv tolv - tolv och då ska man väl vara tyst? Normalt brukar ju folk gå till krogen när det börjar bli sent men dom här hade tydligen bestämt sig för hemmafest.. Också rökte dom så det luktade in till oss.

Åh vad jag klagar!
Nu ska jag hitta på något vettigare :)
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: