Yellow diamonds in the light

Idag har jag och Fadde varit duktiga och städat. Det behövdes verkligen och nu är det rent och fint :) Om någon halvtimme är det dags för mig att ge mig av till jobbet. Jobbar ikväll och i morgon på dagen så det blir inte så mycket bloggande i helgen.

Vi var förresten på Torp igår och shoppade lite. Eller jag shoppade och Fadde följde efter :) Detta kom en nöjd Anna hem med:
111029
Tre baslinnen från H&M och en halsduk "utan ände" från Indiska.

Jag köpte även nya hörlurar till mobilen från Teknikmagasinet, eftersom mina gick sönder. Har ändå velat ha nya länge för jag gillar inte såna "vanliga" lurar, vill ha plug-in så nu blev det så :)

Hoppas ni har och får en fortsatt bra helg, nu ska jag göra mig i ordning för jobbet :)
Posted by Anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jag saknar dig också vännen <3 :)

2011-10-29 @ 18:09:15
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Sveriges yngsta bokblogg / Elin

Re: Hoppas att boken är lika bra som du förväntar dig. Det blir så tråkigt annars :(

2011-10-30 @ 13:30:57
URL: http://loobook.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: