And if it's real then I don't want to know

Hej! Vad gör ni idag? Jag håller på att städa.. Men jag behövde en liten paus. Funderar starkt på köpa en ny dammsugare. Vi har en sån där med en behållare med vatten istället för dammsugarpåse. Det luktar äckligt, och är skitäckligt, för när man har dammsugat färdigt måste man ju tömma ut vattnet med allt damm och skit i. Och den låter jättemycket!
Jag har velat ha en sån här damsugare hela tiden, och vill fortfarande:
110911
Källa

I morse vaknade jag till vid halv åtta av att det smällde till som bara den utanför och sedan började regnet smattra mot fönstret. Det smällde ett par gånger och det lät som ett riktigt ordentligt åskoväder. Det tog ett tag innan jag kunde somna om, för jag låg och funderade på ifall jag skulle orka gå upp och dra ut sladdarna till alla teknikprylar, men jag orkade inte och alla verkar fungera som det ska ändå. Hehe, tur :)

Nu ska jag återgå till städandet, snart färdig!
Posted by Anna

Postat av: Mamma

Bra saker du fick tag i i 10 kr lådan. Blev det någon bild på dina stövlar? Puss o kram mamma

2011-09-11 @ 14:57:35
Postat av: Caroline

Köp inte en sån damsugare, dom är jättedåliga! Suger nada så det blir aldrig städat... man drar bara runt dammet :P

2011-09-12 @ 18:03:26
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: