Know that we'll still have each other

Jag satt precis och tänkte ta en cam-bild på mig själv att pryda detta inlägg med, men jag ångrade mig när jag såg hur jag såg ut. Trött som bara den, jag gillar inte alls att gå upp 20 över fem på morgonen! Också slutar jag halv tolv nu varje vardag som jag jobbar. Känns lite onödigt faktiskt, när man ändå har gått upp och är där så..

Och vad trött jag blir.. Här står man på morgonen och plattar luggen, för jag hatar när den "krullar" (eller böjer..) sig. Så går man ut, det har regnat och är fuktigt i luften. Fem minuter så är lugen lika "krullig" igen.. Men när man inte önskar sig nånting mer än lockigt hår, då är det minnsann plattare än plattast!

Och nu tog jag en bild ändå, just to prove my point..
110927
Nu ska jag gå ut en sväng. Det är ju trots allt solsken och hela 15,4 grader varmt! Sedan ska jag lata mig och värma en bit pizza från frysen, har fortfarande kvar lite sedan vi gjorde hemmagjord pizza. :)
Posted by Anna

Postat av: soininen's-FOTO

sv: Ja !:)

Tack !!

2011-09-27 @ 17:45:41
URL: http://soininensfoto.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej, sitter och bloggar! :) allt bra?

2011-09-29 @ 15:09:46
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: