Only you know the truth and I want it

Jag har inte kollat riktigt på Idol på flera år, inte sedan dom bytte jury (kanske?) men ikväll tänkte jag att jag skulle ge det en chans, så jag kollade. Det var också den enda chansen årets Idol och denna juryn fick av mig. Den där Alexander Bard.. I can't stand him!
Men en annan sak också. Truth to be told, sökandet är meningslöst. Vi hittade Sveriges bästa sångare första säsongen, så dom kunde lika bra lagt ner direkt. ;)
110906
Jag tycker det är helt freaking amazing hur mycket Darin har utvecklats och växt sedan tiden i Idol. Speciellt eftersom han var så otroligt duktig redan då!

Posted by Anna

Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Härligt! Bara bra här med :)

2011-09-07 @ 11:48:16
URL: http://babustyle.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: