I will have another you by tomorrow

Då var "långledigheten", som visst bara blev två dagar men som har känts som en evighet, slut. Känner att jag har noll koll på vilken dag det är, den senaste veckan har jag haft fredag eller söndag varje dag, av någon konstig anledning. Spelar visserligen inte så stor roll vilken dag det är heller, bara man vet när man ska till jobbet och inte så ordnar sig resten alltid :)

Från det ena till det andra.. När jag köpte minipåskliljorna igår tänkte jag att dom kanske, möjligtvis, skulle hinna slå ut till påsk. Tänka sig vad fel jag hade, för dom hade slagit ut redan idag.
120403
120403
Ser ju vårigt och härligt ut i alla fall! :)
120402

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hihih jag läste att det blev "vidrigt" (istället för vårigt). Dags för nya glajjor kanske?

2012-04-03 @ 18:29:49
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: