Nobody knows it, I fell from the start

Har jobbat idag och blivit retad för att jag inte fick igång bilen, haha. Vad är det för dumheter att man ska behöva rycka och dra i ratten för att kunna starta bilen? Fick lite telefonsupport av min retsamma kollega (haha) och tillslut gick den igång, tog väl sådär 10 minuter bara, hehe.

När jag slutade hade jag så perfekt tajming att jag precis hann med bussen som går tvärs över gatan från jobbet och ända hem till mig. Den går bara en gång om dagen och det var första gången jag lyckas pricka in den tror jag, skönt i alla fall att komma hem fort utan att behöva byta buss :)

Nu behöver jag ta en tupplur i soffan innan jag somnar sittandes. För jag är ju så aktiv på kvällarna så jag måste orka vara vaken, visst serru.. :)
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: