I guess that's what I get for wishful thinking

Har jobbat idag och var helt slutkörd när jag kom hem. Ska bli skönt att vara ledig i helgen! 
Den senaste veckan har jag på något sätt lyckats stå ivägen när himlen öppnat sig och släppt ner ett ösregn typ 3-4 gånger. Som i tisdags t.ex. så tänkte jag ta bussen till jobbet, men så tänkte jag Varför ska jag vara lat? Det är ju fint väder och regnar inte.. Så kommer jag ut och det spöregnar. Så ja, jag är lite trött på vädret också. Vill ha värme och sol!

Köpte förresten en sån här igår:
120427
Så i morgon kan skrivbordet skruvas ner! (Wish me luck!) Det var tur att jag hittade den själv inne på Clas Ohlsson, för jag började fundera på hur jag skulle förklara vad det var jag skulle ha, ifall jag skulle behöva be om hjälp. Jag hade ingen aning vad en sån kallas, så jag tror inte att jag hade låtit speciellt intelligent, haha..
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: