Family ♥

Jag lever! Har inte bloggat på två veckor, men att överhuvudtaget sitta vid datorn har varit helt ointressant de här två veckorna, så därför fick det bli så. På sätt och vis är man ju alltid "tillgänglig" ändå när man har en mobiltelefon, och speciellt med tillgång till Internet och facebook osv., men det är ändå skönt att ha lite semester härifrån ibland faktiskt.
 
För att så kort som möjligt sammanfatta var jag hållit hus, så kan jag säga att jag till en början hade min söta lillasyster här. Hon var alltså den oväntade gästen. Det var inte tänkt att hon skulle vara hos mig mer än en helg, men det blev så ändå vilket var väldigt kul fastän jag jobbade några utav dagarna. Hade ju t.ex. henne här när jag fyllde år ♥
 
Vi har badat (de få dagar det varit badväder), varit och grillat hos en kompis till mig, varit nere på Uddevallakalaset, ätit ute och haft det mysigt, varit på bio och sett Ice Age 4 i 3D m.m. Sedan kom mamma hit, och tillsammans med henne har vi bl.a. varit uppe hos morfar och hans Monica i sommarstugan, varit på Sportshoppen i Grebbestad, spelat minigolf x 3 (jag förlorade alla gånger!), firat lite födelsedag i efterskott och varit och shoppat lite.
Men bäst av allt var ändå igår, då vi, tillsammans med en utav våra kusiner var på Liseberg! Har ni läst min blogg ett tag så vet ni säkert att Liseberg är "heaven on earth" för mig, älskar det! Frisyren var katastrof efter att det kom en ordentlig regnskur på förmiddagen, men på sätt och vis blev det ändå en perfekt Lisebergs-dag, eftersom det blir rätt så folktomt när det regnar tidigt på dagen. På eftermiddagen däremot blev det fint väder så vi hade det bra och såklart jätteroligt!
 
Nu har mina kära åkt hem igen, så nu är det tomt i min lägenhet efter att jag haft folk här i mer än två veckor. Nu är det bara jag och Arwen, som sitter och slickar på min hjärt-kudde, haha ♥



Arwen har också haft det bra! :)

Tuffing ♥

Hole-in-one! (Jo, vi låtsas!)



Tycker den här bilden sammanfattar sommarens väder ganska bra.. Kolsvarta moln, fint där man inte är och sol och regn på en och samma gång! Det regnade dock inte just när bilden togs, men det var inte långt ifrån!
Enda bilden jag tog på Liseberg, på väg ut vid stängningsdags!
Mamma och Klara ville vara med på kort, och kusin-vitamin kom med där bredvid :)
 
Tack mina älskade, fina för den här sommaren ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: