Just when I felt like giving up on us, you turned around and gave me one last touch

Nu var det helg! Idag har jag gjort sista passet på mitt sommarvikariat, och i morgon börjar ett nytt. Startar dock med ledig helg så det börjar "på riktigt" på måndag. Och eftersom jag byter schema, så blev det två lediga helger i rad. Jag klagar inte, fastän jag inte har några planer lika roliga som förra helgen :P
 
Idag har jag köpt något som jag velat ha länge, har tittat på ett nytt duschdraperi i evigheter och nu bestämde jag mig!
 
Ut med det gamla..

.. och in med det nya!
Svårt att fånga på bild, men jag tycker det är häftigt för det ser ut lite som en tjock glasvägg :) Från Åhlens.


Postat av: Mamma

Vad läckert det såg ut.

2012-09-02 @ 18:35:25
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: