LOVE is like..

Solsken och härligt väder! Lite tidigt tydligen att ge upp hoppet om sommaren, love it! Jag har suttit ute och solat ett tag (till vilken nytta? Syns ju inte ändå..) och varit på ÖB. Skrev ju här om ramen jag köpt och planerna för den. Ja.. Mamma hjälpte mig att fixa i ordning dom där väggorden, när vi väl var färdiga och skulle sätta fast baksidan på ramen lyckades jag spräcka glaset. Lyckat! Men nu har jag i alla fall köpt en ny och såhär fint blev det!
 
Love is like playing the piano. First you must play by the rules,
then you must forget the rules and play from your heart.
 
Det är inte perfekt, men med tanke på att det är handgjort (ja i alla fall fastklistrandet..) så blev det bra tycker jag! Tack för hjälpen mamma ♥
 

Postat av: Frida

Tyckte de blev jättefint och fin text :) kommit på den själv?

Svar: Tack:) nej köpte den så, från tradera, har bara klistrat fast på ett papper:)
Anna

2012-08-17 @ 00:45:42
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

Jaha, riktigt fint :)

2012-08-17 @ 11:49:48
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Varsågod. =)

2012-08-17 @ 20:06:49
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: