I heard a voice say 'please, don't hurt me'

Första advent idag och jag hoppas att ni alla haft en mysig sådan :) Själv har jag jobbat, det har varit ännu kallare idag och i morse snöade det sådär fint så det glittrade i månskenet...
Att bo på västkusten igen påminner mig om vad det var jag gillade med vintern en gång i tiden.. Inte för att jag direkt har längtat nu, men det kommer i lite mer lagom tid innan jul här, så det skapar den där härliga julkänslan. Dock inte mycket snö som har lagt sig här, utan det ser mest ut som frost, men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är lite mysigt :)

Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hej, jag skulle vilja tipsa om att jag har en julkalender på min blogg som du verkligen inte vill missa:)

Kram <3

2012-12-03 @ 01:26:12
URL: http://sophiecoper.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: