I love the feeling you bring to me

Sista lediga dagen innan julledigheten nu, känns sjukt konstigt att det är julafton om en vecka! Hur hände detta? Har i alla fall börjat packa idag, och nästan packat färdigt också. Arwen var väldigt nyfiken på vad jag höll på med och var mig hack i häl var jag än gick. Tror han är lite sugen på att följa med faktiskt :)
 
Har varit en sväng till Granngården idag också, och köpt hö till lillkillen. Det bara tog slut helt plötsligt, och kräsen som man är så går det ju inte att äta de små stråna som ligger i botten av påsen...
Det var lite roligt när jag stod här ute och väntade på bussen, och en kvinna stannade med sin bil framför mig och tyckte att jag kunde åka med henne, för hon skulle ju ändå till Torp. Jag blev lite paff och tackade för erbjudandet men nej tack, det går bra! Har aldrig sett människan förut och fattade ingenting, haha!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: