I'll be there for you, like I've been there before

Då var jag tillbaka i Uddevalla, och här, efter en veckas semester hemma hos min älskade familj vilket alltid är mysigt :) Veckan har varit ganska lugn och det har inte hänt så mycket mer än julfirande, spelkvällar hemma, inställd pulkaåkning i Åre pga. för lite snö/snöstorm (hur det nu går ihop), en fika/lunchdejt med fina Emelie samt en och annan brottningsmatch med vovven :)
 
Satte mig på nattåget i tisdags kväll och kom hem igår lagom för att vända och åka till jobbet. Lyckligtvis fick jag sova ganska mycket på vägen, så det var skönt. Det är ganska konstigt egentligen, det är ju inte så lätt att hitta en sittställning på en så begränsad yta som är tillräckligt skön att sova i, men ändå så lyckas jag somna och sova så djupt att jag drömmer.. Var bl.a. och tittade på Rihanna på vägen ner, haha :)
 
Klarade även resan utan några större förseningar, men det är väl SJ i ett nötskal.. Nästan på varenda stopp hela natten, när jag var vaken, så fick dom stå och vänta in tiden för att dom var tidiga. Innan Hallsberg sa dom att vi var i tid, men på något sätt lyckades dom bli 20 minuter sena någonstans den sista timmen.. Vad hände där liksom? Och det var precis dom 20 minutrarna jag hade på mig för att hinna med bussen till Uddevalla. Blev aningen stressigt på slutet då jag bara hann vara hemma en kvart, men till jobbet kom jag ju i alla fall så det är dumt att klaga :)
 
Slänger upp en bild på den här sköningen, och skriver mer i morgon! 
Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: