I know what you're thinking of - that I don't know a thing about love

Idag har vi ännu en härlig dag med solsken! Hörde att det skulle vara sånt här fint väder hela helgen, så roligt eftersom jag jobbar! Men man blir ju i alla fall på bättre humör :)

Om en kvart - tjugo minuter är det dags att bege sig mot jobbet. Känns nästan som att jag lika bra kunde övernatta där ikväll, eller varför inte hela helgen? Men då får ju inte Arwen någon mat i och för sig.. På tal om honom så får jag nog försöka jaga fram honom från sängen nu. Häromdagen la han sig längst in i ett hörn under sängen och vägrade komma ut, trodde jag skulle bli galen!
120222
Hoppas ni får en bra helg! ♥

120204


Postat av: Mamma

Vad gör man inte för att slippa sitta i en bur. =)

2012-02-24 @ 16:06:26
Postat av: Frida

Haha vilken liten jäkel han är :P

2012-02-24 @ 18:57:06
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: