I learned how to cry, how to go insane

Varför skiner alltid solen in genom rullgardinen när jag vaknar, men när jag väl förmår mig att gå upp så är den borta? Så tråkigt!

Kvällen igår slutade med att jag kollade på Gay-galan och tjockade mig. Det var riktigt kul att se på faktiskt, härligare människor får man ju leta efter! Loreen var grym (har verkligen börjat gilla henne) och förtjänade sitt pris, Anton Hyssén är ju bara för söt, så himla roligt att han vann årets gay! Och Darin ska vi inte prata om.. Kände mig som 14 år igen när jag såg honom med en ny låt och allting! ♥
120211
Källa

Ikväll blir det jobb, kunde ju haft roligare planer för en lördagskväll men men.. Är mest sur för att jag missar Melodifestivalen, hehe, men jag tvivlar på att det kommer någon bättre än Loreen i vilket fall så det får väl duga med reprisen. Behöver ju inte rösta på någon menar jag :) Vad hittar ni på i helgen?
120204

Postat av: Mamma

Började titta på Gay galan så vi han se Darin men sen valde jag och Klara att titta på Män som hatar kvinnor.

2012-02-12 @ 10:23:52
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: