Duktigaste lillkillen

Förr eller senare kommer jag ju bli tvungen att klippa klorna på Arwen (gärna typ nyss, för han rivs!) och allt det här är ju ganska nytt för mig. Jag har aldrig haft ett eget djur som jag har haft allt ansvar för på det här sättet. Mikaela har ju klippt klorna på honom innan, men både för min egen skull, så att jag kan när det är dags, och för Arwens skull, så han får vänja sig, så har jag tränat lite på att lägga honom på rygg. Det har gått sådär (=många rivsår på armarna, mest ytliga dock) tills nu ikväll! Helt plötsligt gick han med på att ligga alldeles stilla och lugnt på rygg utan att jag ens behövde hålla i honom för att han skulle stanna!
120114
Duktig kille ♥ Självklart blev det belöning på det! :)
Och om ni undrar, så det där röda han har på vänster bakben är en märkningsring, som förresten på något konstigt sätt ramlade av förut. Men han är ju så duktig så jag fick på den igen utan större problem :)

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att Arwen låter mig sova! God natt!
111115

Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: dom är bäst :))

2012-01-14 @ 22:03:53
URL: http://endenise.se
Postat av: Mamma

Vad gulligt. =)

2012-01-15 @ 15:38:47
Postat av: Frida

Så söt och duktig han är :)

2012-01-15 @ 19:48:19
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åwh så söt han är :)



svar: Jo New York skulle inte vara fel att åka till heller. :P

2012-01-16 @ 13:55:11
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: